Friday, June 27, 2008

က်မပါ.. ကို

Friday, June 27, 2008
အျမဲ ျပံဳးေနတတ္ေပမဲ့
မ်က္ရည္မ်ားစြာ
ရင္ထဲမွာသာ စီးဆင္းေစ ခဲ့တာ
က်မပါ .. ကို


အျမဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ေနတတ္ေပမဲ့
၀မ္းနည္းမႈမ်ားစြာ
ရင္ထဲမွာသာ သိမ္းဆည္းထားခဲ့တာ
က်မပါ... ကို

အျမဲေပးဆပ္ေနတတ္ရင္းနဲ႔ပဲ
ရယူပိုင္ဆိုင္လိုစိတ္ ေလးကို
ရင္ထဲမွာ သို၀ွက္ထားခဲ့တာလည္း
က်မပါ ... ကို

အသက္႐ႉသံေလးပဲျဖစ္ျဖစ္
ႏွလံုးခုန္သံေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္
အိပ္မက္ေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္
ဘယ္အရာမွ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္
မရေတာ့ဘူးဆိုရင္ေတာင္
ျမတ္ႏိုးေပးဆပ္ေနဦးမွာလဲ
က်မပါပဲ .. ကို

0 comments: