Tuesday, September 29, 2009

လက္ကေလးမ်ားရဲ႕ ရာဇ၀င္

Tuesday, September 29, 2009
အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြေပါ့
က်မ ရင္ထဲက မာန တရားကို သိမ္းဆည္းသြားတယ္

အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြေပါ့
က်မ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြကုိ ဆုပ္ကိုင္ထားတယ္

အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြေပါ့
က်မ ရင္ခုန္ျခင္းကို ဖန္ဆင္းသြားတယ္

အဲ့ဒီလက္ေခ်ာင္းကေလးေတြပဲေပါ့
က်မ အတၱေတြကို လမ္းခင္းသြားတယ္

အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြပဲေပါ့
က်မ မ်က္၀န္းကို ရႊန္းစိုေစခဲ့တယ္

အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြေပါ့
က်မ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကို ျပံဳးေစခဲ့တယ္

အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းကေလး ေတြနဲ႔
ျမတ္ႏိုးျခင္းကို ေပးခဲ့တယ္

အဲ့ဒီလက္ေခ်ာင္းကေလးေတြကပဲ
က်မ ကိုခ်စ္တတ္လာေအာင္ ပံုသြင္းခဲ့တာပါပဲ .....။

က်မလည္း အဲ့ဒီ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို
ျမတ္ႏိုးတတ္ခဲ့တယ္ .......။

12:40 am
Wed
30.9.09

5 comments:

Anonymous said...

လက္ေခ်ာင္းပဲ ေျပာေန မီးအတြက္ အျပံဳး ကဗ်ာ ေရးေပး ဟီး ရူးပါ႔ေနာ္

Unknown said...

လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ ေတာ္ေတာ္လွပံုပဲ ... :P

ခ်စ္အိမ္ငယ္ said...

လွတာေပါ့ လွလို႔ေရးထားတာေလ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ မနာလို လိုက္ေျပာတဲ့သူေတြ ရွိတယ္ မစႏူပီ
မနာလိုေနတယ္ ဟီး

Unknown said...

လက္ေခ်ာင္းေလးေတြလို႔ ဖတ္လိုက္ရေတာ့ Finger fish ဘဲမ်က္စိထဲ သြားသြားျမင္ျပီး သြားရည္ယိုလာတယ္။ ဟဲဟဲ.... အဲ့ဒီ ငါးေၾကာ္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္စားေကာင္းတယ္။ Feel Garden မွာစားတာ။

ခ်စ္အိမ္ငယ္ said...

လာျပန္ပီ ေနာက္တစ္ေယာက္ အစားအေသာက္ ေတြ နဲ႔ ႏႈိင္းေနတယ္ ေအာင္မငီး ရင္နာတယ္ေနာ္ ဟြင္းဟြင္း
:S :P ဟင့္ ဘာမွ လည္း ဆိုင္၀ူးေနာ္ အဲ့လက္ေခ်ာင္းနဲ႔