Sunday, October 12, 2008

တိတ္တခိုးေလး ျမတ္နိုးေနသူပါ

Sunday, October 12, 2008
ျမင္ျမင္ျခင္း ရင္ခုန္ခဲ့မိတာလည္း
က်မဘက္ကပါ... ကို


ထြက္က်လာတဲ့စကားလံုးတိုင္း
ရင္မွာသိမ္းဆည္းထားတတ္ခဲ့တာလည္း
က်မပါပဲ ..ကို

အျပံဳးေလးေတြတိုင္း လစ္ဟာမသြားေအာင္
စဲြျငိေနခဲ့တာလည္း
က်မတေယာက္တည္းပါ .. ကို

ခိုးၾကည့္ဖို႔မဝံ့မရဲ
ပံုရိပ္ေလးေတြ နဲ႔ပဲ
ေရာင့္ရဲတတ္ခဲ့တာလည္း
က်မပါပဲ .. ကို

ေပ်ာ္ေနဖို႔ေပးဆပ္
အျပံဳးေလးေတြ အတြက္ေက်နပ္လို႔
ဖြင့္ဟခြင့္ရသည္ျဖစ္ေစ .. မရသည္ျဖစ္ေစ
ထာဝရျမတ္နိးေနမွာလဲ က်မပါပဲ .. ကို

1 comments:

Unknown said...

အရမ္းျကုိက္တယ္ အစ္မရဲ့ကဗ်ာေလးကို ဆက္လက္အားေပးေနအုံးမယ္ေနာ္ အစ္မ