Thursday, May 5, 2011

တိတ္တဆိတ္ ငိုမယ္

Thursday, May 5, 2011
မာနေလး မရွိတဲ့ က်မ အျပံဳးကို
သူ႔ႏွလံုးသား က ရင္မခုန္တတ္ခဲ့ျပန္ဘူး

စိတ္မပါတဲ့ သူ႔အျပံဳးေတြက်
က်မ ရင္ခုန္ရျပန္ေရာ ...

အျဖဴထည္က်မ အခ်စ္ကို
အျပစ္မတင္လိုပါဘူး ....

ေမာင္ လို႔
တမ္းတမိ တဲ့ တခဏ ဟာ
ႏွလံုးသား မွာ နာက်င္ရျပန္တယ္ ..

မမုန္းပါ နဲ႔
အရံႈးမ်ား နဲ႔ က်မက
မ်က္ရည္ မက်ခ်င္ေတာ့ဘူး .. ။

သူ႔အျပံဳးတစ္ခုမွာ
ရုန္းမရျခင္း ဟာ
က်မ အရံႈး သက္သက္သာ ျဖစ္ပါေစေတာ့ ... ။

ႏွလံုးသားက ရုန္းမထြက္ဘူး ဆိုမွေတာ့
အဆံုးဆိုတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ
ခိုးခုိးတြက္မေနေတာ့ဘူး

အလြမ္းေတြ နဲ႔
ေပ်ာ္ေအာင္ေနမယ္
အလြမ္းေတြ နဲ႔
ေပ်ာ္ေအာင္ အိပ္မယ္
တိတ္တဆိတ္ မ်က္ရည္က်ျခင္းမွ
အပ ........

12:05 am
14. 9. 10 ( Tuesday )

0 comments: